تاثیر تبلیغات خود همخوانی در سطوح مختلف درگیری بر رفتار مشتری : روش بازاریابی عصب پایه


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تبلیغات خود همخوانی در سطوح مختلف درگیری بر رفتار مشتری : روش بازاریابی عصب پایه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تبلیغات خود همخوانی در سطوح مختلف درگیری بر رفتار مشتری : روش بازاریابی عصب پایه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تبلیغات خود همخوانی در سطوح مختلف درگیری بر رفتار مشتری : روش بازاریابی عصب پایه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تبلیغات خود همخوانی در سطوح مختلف درگیری بر رفتار مشتری : روش بازاریابی عصب پایه :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر عبارتست از ارائه یک مدل مفهومی در زمینه فعال سازی نواحی فرونتال و پری فرونتال در پاسخ به تبلیغات میباشد. فعال سازی نواحی مذکور به وسیله شاخصهای توجه، یادآوری و خوشایندی نشان دادهمیشود. در مدل مفهومی با توجه به شاخصهای توجه، یادآوری و خوشایندی به مقایسه تبلیغات مربوط به خود همخوانی و تبلیغات هم چنین تبلیغاتی که مربوط به خود همخوانینیستند پرداخته شده است، هم چنین ارزش مشتری به عنوان یک متغیر تعدیل گر در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است. روش انجام این تحقیق مفهومی هم به وسیله تکنیکهای بازاریابی عصب پایه وهم به وسیله پرسشنامه میباشد. تکنیک بازاریابی عصب پایه مورد انتظار، دستگاه برق نگاری مغز ( EEG ( میباشد که سیگنالهای ذهنی شرکت کنندگان در تحقیق را در طول نمایش تبلیغات مختلفثبت میکند. با توجه به تحقیقات گذشته میتوان پیشنهاد داد که شاخصهای توجه، یادآوری وخوشایندی که از آنالیز فعال سازی نواحی فرونتال و پری فرونتال بدست میآید در تبلیغات خودهمخوانی در سطوح درگیری پائین بسیار بیشتر از تبلیغات خود همخوانی در سطوح درگیری بالا میباشند. هم چنین افرادی که دارای ارزش قدرت هستند نسبت به اشخاصی که دارای ارزش برانگیختگی هستند میزان شاخصهای توجه، یادآوری و خوشایندی آنها به میزان قابل توجهای بیشتر خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.