بررسی سطح مطلوبیت مولفه های فرهنگ سازمانی حاکم در بیمارستان های نیشابور ومشهد


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سطح مطلوبیت مولفه های فرهنگ سازمانی حاکم در بیمارستان های نیشابور ومشهد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سطح مطلوبیت مولفه های فرهنگ سازمانی حاکم در بیمارستان های نیشابور ومشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سطح مطلوبیت مولفه های فرهنگ سازمانی حاکم در بیمارستان های نیشابور ومشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سطح مطلوبیت مولفه های فرهنگ سازمانی حاکم در بیمارستان های نیشابور ومشهد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مقدمه: فرهنگ در یک سازمان به مثابه شخصیت در یک انسان است و نقش بسیار استراتژیک را در انسجام و یا افول سازمان ایفا میکند . این مطالعه علاوه بر بررسی مولفه های فرهنگ سازمانی بر اساس یک مدل جدید, به مطلوب بودن هریک از این مولفه ها در سازمان نیزمی پردازد. – روش کار: این مطالعه توصیفی مقایسه ای است که بر روی ۴۹۱ نفر از همکاران شاغل در بیمارستانهای مشهد و نیشابور با حداقل ۲سال سابقه کار انجام شد. ابزار گردآوری، پرسشنامه فرهنگ سازمانی دنیسون بود. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و آزمون های آماری مانووا و آزمون توکی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: میانگین فرهنگ سازمانی در بیمارستانهای مشهد در هر یک از مؤلفهها, فرهنگ مشارکتی۲/۳۶ فرهنگ سازگاری۲/۳۵ فرهنگ انطباق پذیری۲/۴۴ و فرهنگ مأموریتی۲/۴۵ بود. میانگین فرهنگ سازمانی در بیمارستانهای شهر نیشابور در هر یک از مؤلفهها: فرهنگ مشارکتی۲/۴۰ فرهنگ سازگاری۲/۳۹ فرهنگ انطباق پذیری۲/۴۱ و فرهنگ مأموریتی۲/۴۸ بود. فرهنگ غالب در هر دو بیمارستانهای شهر مشهد و شهر نیشابور مأموریتی بود آزمون تی میزان سطح مطلوبیت فرهنگ سازمانی را در هر دو بیمارستان متوسط نشان دادنتیجه گیری: پیشنهاد می شود, مدیران سازمان در طراحی اهداف و ارزشهای سازمانی به اهداف و ارزشهای کارکنان خود توجه کنند و در تغییر سطح فرهنگ سازمانی خود به سمت فرهنگ مشارکتی تلاش نمایند. زیرا که فرهنگ سازمانی مشارکتی بیشترین میزان رضایت مشتری و کارکنان را نشان میدهد.همچنین باعث ایجاد شرایط مطلوب برای سازمان و کارکنان در جهت رشد و تعالی سازمان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.