بررسی رابطه بین قدرت قیمت گذاری محصولات در بازاربا مدیریت سود


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین قدرت قیمت گذاری محصولات در بازاربا مدیریت سود دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین قدرت قیمت گذاری محصولات در بازاربا مدیریت سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین قدرت قیمت گذاری محصولات در بازاربا مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین قدرت قیمت گذاری محصولات در بازاربا مدیریت سود :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

سرمایه گذاران ترجیح می دهند در شرکتهایی با ریسک کمتر و نقدینگی بالاتر سرمایه گذاری کنند و برای سرمایه گذاری،صورتهای مالی شرکتها را مورد بررسی قرار می دهند، قدرت قیمت گذاری در بازار محصول از عواملی است که می تواند موجبمدیریت سود و در نتیجه دستکاری صورتهای مالی از طریق حسابداری تعهدی شود. تحقیق حاضر برای گرد آوری شواهدی در ارتباط با نقش قدرت قیمت گذاری در بازار محصولات با مدیریت سود، صورت پذیرفته است. در این تحقیق با استفاده از شاخص تعدیل شده صنعتی لرنر، قدرت قیمت گذاری در بازار محصولات تعیین و پس از مشاهده اثر متغییر های کنترل، تاثیر آن برمدیریت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مربوط به ۱۹ شرکت در طی سالهای ۹۸۳۱ الی ۹۸۱۹ بررسی شده است. به طور کلی، نتایج پژوهش بیانگر آن است که رابطه بین قدرت قیمت گذاری در بازار محصول )رقابت بین محصولات( با مدیریت سود)مدیریت اقلام تعهدی( منفی و معنادار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.