بررسی تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری مصرفکنندگان مطالعه مورد: کارخانه شیر پگاه کرمان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری مصرفکنندگان مطالعه مورد: کارخانه شیر پگاه کرمان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری مصرفکنندگان مطالعه مورد: کارخانه شیر پگاه کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری مصرفکنندگان مطالعه مورد: کارخانه شیر پگاه کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری مصرفکنندگان مطالعه مورد: کارخانه شیر پگاه کرمان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه در بازارهای جهانی، برندهای تجاری قوی حرف اول را میزنند؛ شاید به این دلیل که برندهای تجاری یک ابزار رابطه ای مهم، برای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتها هستند. یکی از مشهورترین و مهمترین مفاهیم بازاریابی که امروزه بهطور گستردهای توسط محققان و صاحبنظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد، مبحث آگاهی از برند است . از دلایل مهم این شهرت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها و مشتریان آنها می باشد. بر این اساس تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر آگاهی از برند بر وفاداری مصرف کنندگان صورتگرفته است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه خریداران شیر پگاه از فروشگاه های زنجیره ای سپه، رفاه و معلم شهرکرمان بوده که با استفاده از دستوره های آماری تعداد ۴۸۳ نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. جمع آوری داده ها با استفادهاز پرسشنامه و به روش نمونه گیری تصادفی ساده انجام گرفت. همچنین به منظور تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه و آزمون فرضیه ها از مدل رگرسیون و معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که بین آگاهی از برند و وفاداری مصرف کنندگان نسبت به آن برند رابطه معنیداری وجود دارد به نحوی که آگاهی از برند به عنوان شناخت و یادآوری برند تعریف شده، بر تکرار خرید و همجنین وفاداری مصرفکنندگان تاثیر معنیداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.