بررسی رابطه بین خودکارآمدی و گرایش به اشتراک دانش در بین کارمندان کتابخانه های دانشگاهی دانشگاههای دولتی استان خوزستان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین خودکارآمدی و گرایش به اشتراک دانش در بین کارمندان کتابخانه های دانشگاهی دانشگاههای دولتی استان خوزستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین خودکارآمدی و گرایش به اشتراک دانش در بین کارمندان کتابخانه های دانشگاهی دانشگاههای دولتی استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین خودکارآمدی و گرایش به اشتراک دانش در بین کارمندان کتابخانه های دانشگاهی دانشگاههای دولتی استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین خودکارآمدی و گرایش به اشتراک دانش در بین کارمندان کتابخانه های دانشگاهی دانشگاههای دولتی استان خوزستان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

اشتراک مؤثر دانش به عنوان یکی از جنبه های مدیریت دانش می تواند از مهمترین عوامل موفقیت در کتابخانه های دانشگاهی، در محیط متغیر و پیچیده ی امروزی باشد. امروزه سازمانها دریافته اند که هیچ چیز به اندازه دانش نمی تواند آنها رادر دنیای رقابتی نگه دارد. به همین منظور شناسایی عواملی که به موفقیت و پیشبرد مدیریت دانش می انجامد از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از موانع اشتراک دانش که محققان به آن اشاره کردند، عدم اطمینان بعضی از کارکنان نسبت بهارزش دانش و تجربه شان برای دیگران است و این مسئله موجب خواهد شد که سازمان ها قادر به شناسایی کارکنانی کهدارای دانش و تجربه ی مفید و ارزشمند هستند، نباشند و متعاقب این مسئله، دانش و تجربه نیز در اختیار سایرین که به آن نیاز دارند، قرار نخواهد گرفت. عقاید مرتبط با خودکارآمدی، ایجاد کننده چاره جویی برای انگیزه، رفاه و موقعیت فردی هرانسانی است خودکارآمدی یک ویژگی انسانی می باشد. از آنجا که اعتماد به توانایی خود و توانایی حل مسئله، دو فاکتور زمینه ساز برای مؤلفه های خودکارآمدی هستند، طی مراحل رشد دستخوش تغییرات فراوانی می شوند. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین خودکارآمدی و گرایش به اشتراک دانش در بین کارمندان کتابخانه های دانشگاهی دانشگاههایدولتی استان خوزستان بود . روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع رابطه ای است، ابزار گرداوری داده ها، بصورت پرسشنامه ای و روایی این پرسشنامه ها با استفاده از نظر متخصصان، مورد پذیرش قرار گرفت، و پایایی پرسشنامه ها بر اساس آلفای کرونباخ برای متغیر خودکارآمدی۰/۸۴ بدست آمد و برای متغیر گرایش به اشتراک دانش۰/۹۲ بدست آمد. نتایج نشان داد که بین خودکارآمدی و گرایش به اشتراک دانش در میان کارمندان کتابخانه های دانشگاهی دانشگاههای دولتی استان خوزستان رابطه وجود ندارد، و در نهایت فرضیه پژوهش تأیید نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.