بررسی تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد شرکت در بنگاه های کوچک استان مازندران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد شرکت در بنگاه های کوچک استان مازندران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد شرکت در بنگاه های کوچک استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد شرکت در بنگاه های کوچک استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت دانش و بازارمحوری بر عملکرد شرکت در بنگاه های کوچک استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف اصلی سازمان ها، ارتقای عملکرد و رسیدن به سطحی از تعالی و پایداری به منظور حفظ بقا، رشد، سود آوری و مرتفع ساختن نیازهای جامعه می باشد. دراین مقاله تأثیر دو مفهوم کلیدی بازارمحوری و مدیرت دانش بر عملکرد بنگاه ها آزمون می شود. در این تحقیق جهت گرد آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. جهت تدوین مبانی نظری و پیشینه تحقیق ازروش کتابخانه ای و جهت گردآوری داده ها از جامعه آماری با استفاده از پرسشنامه، از روش میدانی استفاده گردید. جامعه آماری این پژوهش را بنگاه های کوچک استان مازندران تشکیل می دهند و برای انتخاب نمونه از نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس استفادهشده است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۶۲۳ تعیین شد که به دلیل احتمال عدم بازگردانده شدن تعدادی از پرسشنامه ها، ۰۴۴ پرسشنامه توزیع گردید.پرسشنامه استاندارد و اقتباس شده این پژوهش شامل ۰۶ گویه است را می توان به ۶ قسمت تقسیم نمود که شامل: قسمت اول )مدیریت دانش( شامل ۱۱ گویه، قسمت دوم )بازارمحوری( شامل ۱۳ گویه و آخرین قسمت )عملکرد( که در ۹گویه تدوین شده است. سرانجام داده ها با استفاده از نرم افزارهایSPSS ، Amosو از طریق آزمون پیرسون و طراحی مدل معادلات ساختاری آزمون شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج تحلیل ها نشان داد که مدیریت دانش و بازارمحوری تاثیر مثبت و معناداری دارد بر عملکرد بنگاه های کوچک استان مازندران دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.