بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش تعیین میزان نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ازدیدگاه دبیران و دانش آموزان دبیرستان هایدخترانه ی شهر پلدختر بود. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی دانش آموزان و دبیران دبیرستان های دخترانه ی شهرپلدخترکه درسال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل بودند. نمونه ی آماری این تحقیق ۳۵۸ نفر بودکه ۳۰۰ نفر دانش آموز با استفاده از فرمول کوکران و با روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب ونمونه ی دبیران ۵۸ نفر که به روش سرشماری انتخاب شدند. برای جمع آوری داده های تحقیق از پرسش نامه ی پیشرفت تحصیلی گیزلی (۱۹۷۱) و پرسش نامه یمحقق ساخته ی دیدگاه دبیران و دانش آموزان استفاده شده است. نتایج آزمون خی دو این پژوهش نشان داد که از دیدگاهدبیران و دانش آموزان درخصوص نقش مشاور در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه ی معناداری وجود دارد. همچنین نتایجتحلیل رگرسیون مرحله ای نیز نشان داد که متغیر پیشرفت تحصیلی پیش بینی کننده نقش مشاور در پیشرفت تحصیلیدانش آموزان ازدیدگاه دبیران ودانش آموزان دبیرستان های دخترانه ی شهر پل دختر می باشد. سطح معنی داری در این پژوهش =۰/۰۱ بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.