بررسی میزان توجه به هویت ملی در کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی میزان توجه به هویت ملی در کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی میزان توجه به هویت ملی در کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان توجه به هویت ملی در کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی میزان توجه به هویت ملی در کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
برای اجرای پژوهش از روش تحلیل محتوا جهت جمع آوری اطلاعات استفاده گردیده است . جامعه آماری کتبمطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی که شامل (مطالعات اجتماعی پایه سوم ، پایه چهارم و پایه ششم) در سالتحصیلی ۹۴-۹۳ می باشد و محتوای کتب فوق که شامل متن و تصویر است مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.به علت محدود بودن جامعه آماری نمونه گیری صورت نگرفته است . ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش کتبمطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ، فرم تحلیل محتوا باشد. و در وش تحلیل محتوا از تکنیک های آمار توصیفی (فراوانی ، درصد فراوانی و نمودار ستونی) برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است .با توجه به مطالب فوق پژوهشگر در پی پاسخ به سوالات پژوهشی زیر است :۱- به چه میزان در کتاب های مطالعات اجتماعی پایه ششم به هویت ملی توجه شده است؟۲- از مولفه های هویت ملی به چه میزان به زبان ، آداب و رسوم، دین و پیشینه تاریخی توجه شده است ؟ نتایج حاصل از یافته های پژوهش بیانگر آن است که در کتاب های مطالعات اجتماعی دوره ی ابتدایی ۵۱/۷۹ درصد به هویت ملی توجه شده است و از مولفه های هویت ملی ۱۸/۸۹ درصد به مولفه ی زبان ۲۰/۸۳ درصد به مولفه دین، ۲۵/۴۶ درصد به مؤلفه ی آداب و رسوم، ۳۴/۷۲ درصد به مولفه ی پیشینه تاریخی توجه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.