بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر الگوی مصرف آب در بین شهروندان شهر دهدشت در سال ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر الگوی مصرف آب در بین شهروندان شهر دهدشت در سال ۱۳۹۴ دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر الگوی مصرف آب در بین شهروندان شهر دهدشت در سال ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر الگوی مصرف آب در بین شهروندان شهر دهدشت در سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر الگوی مصرف آب در بین شهروندان شهر دهدشت در سال ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل اجتماعی و فرهنگی موثر بر الگوی مصرف آب در بین شهروندان شهردهدشت در سال ۱۳۹۴ می باشد. این پژوهش به روش پیمایشی و به صورت توصیفی و تحلیلی انجام گرفته است.جهت تعیین حجم نمونه به روش آماری ۴۰۰ نمونه از زنان و مردان شهر دهدشت انتخاب شده است. پس ازجمعآوری اطلاعات در قالب پرسشنامه های استاندارد شده عوامل اجتماعی و فرهنگی و محقق ساخت الگوی مصرف آب،داده ها به کمک نرم افزارهای آماری SPSS و AMOS و EQS و مدل معادلات ساختاری و تحلیل مسیر ، ضریب همبستگی، و آزمون های آماری رگرسیون خطی و چندگانه در قالب جداول توصیفی و تحلیلی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. یافته نشان می دهد: براساس محاسبات مدل معادلات ساختاری ، مدل تحلیل مسیر و آزمون هایآماری رگرسیون خطی و چندگانه، بین عوامل اجتماعی و فرهنگی و الگوی مصرف آب، رابطه مثبت و معناداری وجوددارد به طوری که سطح معناداری و ضریب همبستگی بین نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی و الگوی مصرف آب، به ترتیب؛ (P=0/001 و r=0/32) بعد خانوار، (P=0/001 و r=0/23) درآمد خانوار، (P=0/001 و r=0/56) منزلت شغلی، (P=0/001 و r=0/50) باورهای مذهبی، (P=0/001 و r=0/60) میزان تحصیلات، (P=0/001 و r=0/30) آگاهی های فردی (P=0/001 و r=0/40) مربوط به رسانه های ارتباط جمعی می باشد. طبق نتایج حاصل از رگرسیون خطی ۱۰/۱% از الگوی مصرف آب، مربوط به نقش بعد خانوار، ۵% مربوط به متغیر درآمد خانوار، ۳۱/۳% منزلت شغلی، ۲۴/۷% باورهای مذهبی ۲۵/۵% میزان تحصیلات، ۱۰/۵% آگاهی های فردی و ۲۴% از الگوی مصرف آب، مربوط به متغیر رسانه های ارتباط جمعی می باشد. هم چنین یافته های تحلیل مسیر نیزنشان می دهد متغیرهای مورد بررسی به طور مستقیم و غیر مستقیم متاثر از عوامل اجتماعی و فرهنگی بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.