مولفه ها ومراحل اجرای برنامه فلسفی برای کودکان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مولفه ها ومراحل اجرای برنامه فلسفی برای کودکان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مولفه ها ومراحل اجرای برنامه فلسفی برای کودکان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مولفه ها ومراحل اجرای برنامه فلسفی برای کودکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مولفه ها ومراحل اجرای برنامه فلسفی برای کودکان :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
اگرفلسفه را به معنای فلسفیدن و فکرکردن درنظر بگیریم مفهوم صحیح فلسفه وکودک را درمی یابیم با این تعریف فلسفه و کودک به معنای اموزش آرا ء فلسفی و یا تاریخ فلسفه به کودکان نیست بلکه به معنای پرورش قدرت تفکر و بالا بردن توانایی بحث کردن درایشان است قدرت استدلال داوری و تمییز ازاهمیت انکارناپذیری درزندگی فردی و حیات جمعی برخوردار است نقش این مهارتها رادرتفاهم میان آدمیان نمی توان نادیده گرفت اگردولتمردان و بانیان فرهنگ هرکشوری بخواهند اینده کشورشان را تضمین کنند باید درفکر تعلیم واموزش توانایی های فکری و ذهنی به نسلهای جدید خود باشند باتوجه به ضرورت و اهمیت این موضوع درمقاله حاضر ضمن بررسی نحوه پیدایش و توسعه فلسفه برای کودکان به مولفه های فلسفه برای کودکان کندوکاو فلسفی براساس فرهنگ ایرانی و نیز مراحل اجرا برنامه فلسفه صحنه برقراری جامعه ارایه محرک فهرست کردن پرسشها برگزیدن پرسشی برای بحث آسان سازی بحث بازنگری بحث ادامه کاوشگری و استنتاج قوانین اشاره ای خواهیم داشت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.