بررسی جایگاه مشاوره درپیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی، اجتماعی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان درسال تحصیلی ۹۳-۹۴


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه مشاوره درپیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی، اجتماعی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان درسال تحصیلی ۹۳-۹۴ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه مشاوره درپیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی، اجتماعی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان درسال تحصیلی ۹۳-۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه مشاوره درپیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی، اجتماعی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان درسال تحصیلی ۹۳-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه مشاوره درپیشرفت تحصیلی و رشد عاطفی، اجتماعی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان درسال تحصیلی ۹۳-۹۴ :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف ازپژوهش حاضربه بررسی جایگاه مشاوره درپیشرفت تحصیلی و رشدعاطفی اجتماعی دانش اموزان دبیرستانهای شهرستان دلفان درسال تحصیلی ۹۳-۹۴ می باشد دراین تحقیق روش پژوهش ازلحاظ دسته بندی تحقیقات برحسب نحوه گرداوری داده ها توصیفی ازنوع پیمایشی بوده و ویژگیهای جامعه اماری شرایط موجود چگونگی ارتباط بین آنها را توصیفمینماید جامعه اماری این پژوهش شامل کلیه دانش اموزان دبیرستانهای شهرستان نورآباد درسال ۹۴-۹۵ مشغول به تحصیل بوده اند تعیین حجم نمونه مستلزم بکارگیری فرمولهای مناسب اماری است که ازانجایی که انحراف معیار معیار متغیر مورد مطالعه جایگاه مشاوره بین دانش اموزان نامشخص بود لذا تعدادنمونه ازروش نمونه گیری به این صورت بود که ازبین دانش اموزان دبیرستانهای شهرستان نوراباد بطور تصادفی ۱۰۰نفر انتخاب شدند روش اصلی ازمودنی دراین مطالعه تصادفی بوده است ابزار این پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساختهبوده و ازطیف پنج گزینه ای لیکرت می باشد با ۱۵ سوال می باشد برای جمع اوری اطلاعات ازدوروش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است برای ت عیین چارچوب تئوری تحقیق ازمنابع جدید علمی استفاده نمود و به جهت اشراف به پیشینه تحقق روش کتابخانه ای به کاررفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.