شناسایی نیاز مشتریان بانک با تلفیق خوشه بندی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی نیاز مشتریان بانک با تلفیق خوشه بندی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی نیاز مشتریان بانک با تلفیق خوشه بندی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی نیاز مشتریان بانک با تلفیق خوشه بندی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی نیاز مشتریان بانک با تلفیق خوشه بندی و مدل کانو: مطالعه موردی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

سازمانهای خدماتی و در راس آنها بانکها به عنوان بنگاههای اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند. اما یکی از چالشهای کلیدی مدیران بانکها، چگونگی دستیابی به الگویی برای بخش بندی مشتریان، و شناسایینیازهای آنان به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان است. این پژوهش از ترکیب دو روش خوشه بندی و الگوی کانو سعی در ارائه مدلی جهت شناسایی کارآمد نیاز مشتریان بانک و بخش بندی آنان می کند تا از این طریق خدمات متناسب باهر مشتری ارائه گردد. در این تحقیق، برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده نمودیم که تعداد ۴۸۳ نمونه از مشتریانبانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان را به عنوان جامعه آماری خود در نظر گرفته، که پس از وارد نمودن داده ها درنرم افزارWeka تعداد پنج خوشه از مشتریان با نظر کارشناسان و خبرگان شناسایی شد. و نیازهای مشتریان با استفاده ازالگوی رضایتمندی کانو معین شد. نتایج نشان می دهد که استفاده از این مدل می تواند در اکثر سازمان های خدماتی به خصوص بانکها پیاده سازی گردد و این سازمانها را در رضایتمندی، وفادارسازی و شناسایی نیازهای مشتریان خود کمک نماید و موجب ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.