بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات به مرحله اجرادر آمده است. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان نمایندگی های بیمه ایران در سطح شهرستان کرمانشاه را شامل می شود.این مطالعه ازنظر روش شناسی از نوع پژوهش های همبستگی و از منظر هدف، کاربردی و به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات پیمایشی است. روش نمونه گیری به صورت تصادفی_طبقه ای که از جامعه آماری تعداد ۴۸۳ نفرانتخاب گردیده. ابزارجمع آوری داده های پژوهش شامل پرسشنامه استاندارد بوده، همچنین روایی پرسشنامه با نظراساتید دانشگاهی تائید و پایایی آن هم باالفای کرونباخ سنجیده شد. نتایج آزمون ضریب همبستگی و معادلات ساختاری نشان داده که بین بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و تصویر شرکت بر کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد. به ترتیب، افشای متقابل و گرایش ارتباط بیشترین تاثیر را از دید مشتریان بر بازایابی رابطه مند داشته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.