بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر رفتار بازاریابی غیراخلاقی درک شده


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر رفتار بازاریابی غیراخلاقی درک شده دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر رفتار بازاریابی غیراخلاقی درک شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر رفتار بازاریابی غیراخلاقی درک شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر رفتار بازاریابی غیراخلاقی درک شده :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر اعتماد سازمانی بر رفتار بازاریابی غیراخلاقی درک شده انجام شده است روش پژوهش حاضر ، توصیفی – پیمایشی و ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه بوده است. جامعه آماری این پژوهش ، کارکنان یک شرکتتولیدی و ارائه کننده خدمات در خودروسازی و مشتریان شرکت مذکور می باشد. تعداد نمونه با توجه به جدول مورگان به این صورت تعیین شده است که برای جامعه کارکنان با تعداد ۲۸۲ نفر کارمند، ۲۶۲ نفر به عنوان نمونه آماری و تعداد نمونه آماری برای مشتریان شرکت با توجه به نا محدود بودن تعداد جامعه مشتمل بر ۴۸۳ نفر است که به روش تصادفی انتخاب شده اند برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهایPLS و SPSS استفاده شده است. نتایج حکایت از آن داشت که اعتماد سازمانی مبتنی بر حسابگری بررفتار بازاریابی غیر اخلاقی درک شده تاثیر مثبت دارد و اعتماد مبتنی بر دانش بر رفتار بازاریابی غیر اخلاقی درک شده تاثیر تاثیر منفی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.