هزینه یابی هدف وایجادارزش دربنگاه برمبنای انتظارات مشتریان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هزینه یابی هدف وایجادارزش دربنگاه برمبنای انتظارات مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هزینه یابی هدف وایجادارزش دربنگاه برمبنای انتظارات مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هزینه یابی هدف وایجادارزش دربنگاه برمبنای انتظارات مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هزینه یابی هدف وایجادارزش دربنگاه برمبنای انتظارات مشتریان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

رقابت ویژگی برجسته محیط کسب و کارامروزی می باشد و جدال برای بدست آوردن مشتری بیشتر نیز روزافزونتر میشود هیچ کارگاه موسسه خدماتی یا تجاری نیست که بدون وجود مشتریان رضایتمند بتواند سرپا بماند چیزی که بسیارمهمتر است اینکه خواسته ها تقاضاها و انتظارات مشتریان هرروزافزونتر میشود و این میل به فزونی درزمینه های مختلفی گسترده تر نیز خواهد شد و این حقیقت دست اندرکاران تجارت را مجبور کرده که انتظارات مشتریان را بعنوان یک رویکرد مهم درحفظ ارتباط بلندمدت با مشتریان درنظر بگیرند ضمنا بعضی دیدگاه ها مثل بهای تمام شده هدف و قیمت گذاری برمبنای ارزش بعنوان حاصل نظریه بستگی بلندمدت با مشتریان درصنایع بیشتر بکاربرده شدهاند قیمت گذاری برمبنای هدف به عنوان یک ابزار اصلی و کارا درمدیریت رویکردی چند وجهی میباشد که میتوان بواسطه آن محصولات را طوری طراحی کرد که هم قیمت را مدیریت کرد و هم هزینه را کاهش داد درقیمت گذاری برمبنای ارزش تشخیصی که مشتری میدهد بعنوان معیار کلیدی درقیمت گذاری استفاده میشود و لازم به یاداوری است که ارزش برای مشتری به معنای قیمت پایین برای کالا یا خدمات نیست مادراین مقاله برروی مهمترین روابط بین این دودیدگاه متمرکز خواهیم شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.