بررسی و ارزیابی نقش یادگیری خود تنظیمی در رابطه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه شهرستان کنگان در سال ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و ارزیابی نقش یادگیری خود تنظیمی در رابطه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه شهرستان کنگان در سال ۱۳۹۲ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و ارزیابی نقش یادگیری خود تنظیمی در رابطه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه شهرستان کنگان در سال ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و ارزیابی نقش یادگیری خود تنظیمی در رابطه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه شهرستان کنگان در سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و ارزیابی نقش یادگیری خود تنظیمی در رابطه با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول متوسطه شهرستان کنگان در سال ۱۳۹۲ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی نقش یادگیری خود تنظیمی در رابطه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بود. بدین منظور تعداد۱۹۸ نفر دانش اموز (۱۱۹ دختر ۷۹ پسر) پایه اول متوسطه عمومی در شهرستان کنگان به روش نمونهگیری خوشه ای ساده انتخاب شدند و نسخه فارسی پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی (پنتریچ و دیگروت ، ۱۹۹۰) و نمره پیشرفت تحصیلی ازطریق معدل هر کدام از دانش آموزان بدست آمده است. داده های جمع آوری شده از طریق روش های ضریب همبستگیپیرسون و تحلیل رگرسیون چند گانه مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از تحلیل نشان می دهد که بین یادگیریخودتنظیمی ومولفه های آن با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین از بین مولفه های یادگیریخودتنظمی، مولفه های مدیریت منابع و مولفه شناختی با ورود به معادله رگرسیون توانایی پپیش بینی و تبیین پیشرفتتحصیلی دانش آموزان را دارا بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.