بررسی عملکرد ترمودینامیکی چرخه ترکیبی جدید پیل سوختی اکسید جامد تبرید جذبی گکس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عملکرد ترمودینامیکی چرخه ترکیبی جدید پیل سوختی اکسید جامد تبرید جذبی گکس دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عملکرد ترمودینامیکی چرخه ترکیبی جدید پیل سوختی اکسید جامد تبرید جذبی گکس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عملکرد ترمودینامیکی چرخه ترکیبی جدید پیل سوختی اکسید جامد تبرید جذبی گکس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عملکرد ترمودینامیکی چرخه ترکیبی جدید پیل سوختی اکسید جامد تبرید جذبی گکس :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی این مقاله معرفی و بررسی عملکرد ترمودینامیکی یک چرخه ترکیبی جدید برای تولید همزمان توان الکتریکی و سرمایش است دراین چرخه ازگرمای جریان خروجی چرخه پیل سوختی اکسیدجامد – توربین گازی برای تولید سرمایش درسیستم تبرید جذبی گکس استفاده میشود بدین منظور با درنظر گرفتن هرجز به عنوان یک حجم کنترل مجزا قانون اول و دوم ترمودینامیکی و بقای جرم درمورد آن جز اعمال میشود درادامه تاثیر تغییر چگالی جریان ودمای عملکردی پیل سوختی برعملکرد چرخه بررسی میشود نتایج بدست آمده نشان میدهد که با افزایش چگالی جریان میزان توان خالص خروجی و برودت تولیدی افزایش و بازده های انرزی و اگزرژی چرخه کاهش می یابد همچنین با افزایش دمای عملکردی پیل سوختی از۹۷۳تا۱۴۷۳ کلوین بازده های انرژی و اگزرژی دردماهای معینی به مقادیر بیشینه خود رسیده و سپس کاهش می یابند نتایج نشان میدهد که محفظه احتراق پیل سوختی و مبادله کن های گرمایی ۱و۲ بیشترین سهم را دربازگشت ناپذیری چرخه دارند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.