نگاهی به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان (سمرم) و شرایط تحقق آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگاهی به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان (سمرم) و شرایط تحقق آن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگاهی به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان (سمرم) و شرایط تحقق آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگاهی به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان (سمرم) و شرایط تحقق آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگاهی به مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان (سمرم) و شرایط تحقق آن :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری و شرایط تحقق آن خواهیم پرداخت. بدین منظور ابتدا نقش مشتریان و ارتباطاتبنگاه با آنها را به عنوان «سرمایه» در کسب و کار بررسی می کنیم. سپس تاریخچه توسعه «رابطه بنگاه با مشتریان» را مورد بررسی قرار دادهو به طرح مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتری» می پردازیم. در نهایت به اجمال شرایط تحقق «مدیریت ارتباط با مشتری» را مورد بررسی قرارمی دهیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.