مقاله بررسی تاثیر عبور تونل های دوقلو از زیرگذر زند با استفاده از روش سختی نسبی- خط یک متروی شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عبور تونل های دوقلو از زیرگذر زند با استفاده از روش سختی نسبی- خط یک متروی شیراز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عبور تونل های دوقلو از زیرگذر زند با استفاده از روش سختی نسبی- خط یک متروی شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عبور تونل های دوقلو از زیرگذر زند با استفاده از روش سختی نسبی- خط یک متروی شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عبور تونل های دوقلو از زیرگذر زند با استفاده از روش سختی نسبی- خط یک متروی شیراز :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در طراحی تون لها در محیطهای شهری یکی از اصل یترین دغدغه ها، اجرا با کمترین تاثیر روی کاربری ساز ههای مجاور است. متدولوژی معمول برای این قبیل مسائل، تخمین گودی نشست در حالت سطح آزاد (بدون سازه) و تعیین پارامترهای آسیب وارده بر سازه به صورت مستقل براساس گودی نشست است. در این مقاله، از روش سختی نسبی برای ارزیابی تاثیر سختی سازه زیرگذر در تغییر حرکت زمین و نشست سطح در اثر حفر تونل دوقلوی متروی شیراز استفاده شده است. در ادامه، تحلیل عددی دوبعدی با استفاده از روش اجزا محدود برای دو حالت با و بدون حضور سازه انجام شد. نتایج دو روش نشان می دهد که سازه زیرگذر با توجه به سختی بالا و هندسه قرارگیری آن، میزان نشست سطح ناشی از حفر تونل ها را کاهش می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.