کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

دغدغه اصلی نظام های آموزشی در مقاطع و سطوح تحصیلی مختلف تحقق همه جانبه اهداف همراه با سطح قابل قبولی از صرف هزینهها و منابع سازمانی موجود می باشد. در یک منظر کلی، می توان از چنین دغدغه ای تحت عنوان کیفیت یاد کرد که در مفهوم درست واصیل خود زمینه ی ارتقای عملکرد نهاد های آموزشی و پاسخگویی آنها را به مجموعه ای متنوع از الزامات و نیاز های نو.پدید در جهانسرشار از تغییرات در قرن بیست و یکم فراهم می آورد. بر این مبنا، دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی نیز به عنوان مهم ترین و اساسیترین شکل سرمایه گذاری در نیروی انسانی که نقش تعیین کننده در توسعه پایدار و تربیت شهروندان فرهیخته، اگاه و متخصص ایفا میکنند، به مسئله کیفیت به عنوان وجه و ویژگی اصلی اهداف و سیاست گذاری های خود توجه می نمایند. در این راستا ، برخورداری ازدرک وبرداشتی درست ازمقوله کیفیت، ابعاد وجهت گیری های اصلی ان می تواند درک مشترکی را در این حوزه ایجاد کرده و تلاش ها وفعالیت های مختلف دراین حوزه را معطوف به برآورد اهداف واقعی کیفی کند این مقاله با درک این واقعیت مهم با روشی تحلیلی -استنتاجی در صدد است تا ابعاد مفهومی و جهت گیری های اصلی کیفیت را در دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی تبیین و تصریح نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.