کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کیفیت در آموزش عالی؛ مفهوم شناسی و جهت گیری ها :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
دغدغه اصلی نظام های آموزشی در مقاطع و سطوح تحصیلی مختلف تحقق همه جانبه اهداف همراه با سطح قابل قبولی از صرف هزینهها و منابع سازمانی موجود می باشد. در یک منظر کلی، می توان از چنین دغدغه ای تحت عنوان کیفیت یاد کرد که در مفهوم درست واصیل خود زمینه ی ارتقای عملکرد نهاد های آموزشی و پاسخگویی آنها را به مجموعه ای متنوع از الزامات و نیاز های نو.پدید در جهانسرشار از تغییرات در قرن بیست و یکم فراهم می آورد. بر این مبنا، دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی نیز به عنوان مهم ترین و اساسیترین شکل سرمایه گذاری در نیروی انسانی که نقش تعیین کننده در توسعه پایدار و تربیت شهروندان فرهیخته، اگاه و متخصص ایفا میکنند، به مسئله کیفیت به عنوان وجه و ویژگی اصلی اهداف و سیاست گذاری های خود توجه می نمایند. در این راستا ، برخورداری ازدرک وبرداشتی درست ازمقوله کیفیت، ابعاد وجهت گیری های اصلی ان می تواند درک مشترکی را در این حوزه ایجاد کرده و تلاش ها وفعالیت های مختلف دراین حوزه را معطوف به برآورد اهداف واقعی کیفی کند این مقاله با درک این واقعیت مهم با روشی تحلیلی -استنتاجی در صدد است تا ابعاد مفهومی و جهت گیری های اصلی کیفیت را در دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی تبیین و تصریح نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.