رابطه بین یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رشته ریاضی شهرستان بندرلنگه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رشته ریاضی شهرستان بندرلنگه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رشته ریاضی شهرستان بندرلنگه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رشته ریاضی شهرستان بندرلنگه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رشته ریاضی شهرستان بندرلنگه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رشته ریاضی شهرستان بندرلنگه انجام شد. روش پژوهش حاضر، توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی رشته ریاضی شهرستان بندرلنگه که در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ تحصیل می کنند می باشد. از این جامعه ۸۱ دانش آموز به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و به پرسشنامه خودتنظیمی یادگیری زیمرمان و پونز (۱۹۸۶) پاسخ دادند. میانگین نمرات دانش آموزان (معدل) جهت بررسی پیشرفت تحصیلی آنان در یک سال تحصیلی استفاده شد. داده ها با استفاده از شاخص های آماری نظیر میانگین، انحراف استاندارد و ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد بین خودتنظیمی یادگیری (کل) با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنادار ۰/۵۲ وجود دارد و در سطح P<0/01 معنادار است. بین مولفه شناختی با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنادار ۰/۴۶ وجود دارد و در سطح P<0/01 معنادار است. بین مؤلفه فراشناختی با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنادار ۰/۳۹ وجود دارد و در سطح P<0/01 معنادار است. بین مؤلفه مدیریتی با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنادار ۰/۲۹ وجود دارد و در سطح P<0/05 معنادار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.