تحلیل محتوای کتاب های فارسی خوانداری، مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه میراث فرهنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب های فارسی خوانداری، مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه میراث فرهنگی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب های فارسی خوانداری، مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه میراث فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب های فارسی خوانداری، مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه میراث فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب های فارسی خوانداری، مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه میراث فرهنگی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

میراث فرهنگی، آثار مادی و معنوی که از گذشته به جامانده و نمایانگر هویت فرهنگی یک جامعه است و چون حاوی پیام های فرهنگیبی شماری است دارای اهمیت است. این پیام ها از روش های مختلف و ازجمله نظام آموزشی می تواند به نسل آینده منتقل شود. دربرنامه های درسی باید هدف ها، محتوا و روش یاددهی- یادگیری به گونه ای تنظیم شوند که میراث فرهنگی به نسل جدید منتقل شود. پس باید به بررسی کتب درسی پرداخت تا پی ببریم که آیا به میراث فرهنگی توجه شده است یا نه؟ اگر جواب منفی باشد مؤلفانسعی می کنند درصدد رفع نقایصی که در کتاب های درسی است، بکوشند. هدف این پژوهش «بررسی تحلیل محتوای کتب پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه میراث فرهنگی» است و این پرسش مطرح شده است که: میزان توجه به آموزش میراث فرهنگی در محتوای کتب پایه ششم ابتدایی چه اندازه است؟ روش تحقیق از نوع «تحلیل محتوا» است و با استفاده از این فن، کلمات مورد بررسی قرارگرفته است. جامعه آماری پژوهش، ۳ جلد کتب درسی پایه ششم ابتدایی، شامل کتاب فارسی خوانداری، مطالعات اجتماعی و هدیه هایآسمانی است. نتیجه کلی این تحقیق آن است که: ارزش های مرتبط با میراث فرهنگی در کتب درسی پایه ششم به یک میزان توجهنشده است. درواقع فاقد برنامه ریزی از پیش تعیین شده ای برای ارائه مطالبی که به طور تقریباً یکسان به تمام مؤلفه های میراثفرهنگی، برای انتقال فرهنگ بپردازد، می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.