تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف فارسی خوانداری پایه چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به اهداف تفضیلی سند برنامه درسی ملی در عناصرتعقل، علم و عمل


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف فارسی خوانداری پایه چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به اهداف تفضیلی سند برنامه درسی ملی در عناصرتعقل، علم و عمل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف فارسی خوانداری پایه چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به اهداف تفضیلی سند برنامه درسی ملی در عناصرتعقل، علم و عمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف فارسی خوانداری پایه چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به اهداف تفضیلی سند برنامه درسی ملی در عناصرتعقل، علم و عمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف فارسی خوانداری پایه چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به اهداف تفضیلی سند برنامه درسی ملی در عناصرتعقل، علم و عمل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر تحلیل محتوای کتاب جدید التالیف فارسی خوانداری پایه چهارم ابتدایی چاپ سال ۹۳ براساس میزانتوجه و اهمیت به اهداف تفضیلی عناصر تعقل، علم و عمل سند برنامه درسی ملی است . روش پژوهش تحلیل محتوایکمی آنتروپی شانون و واحد تحلیل صفحه (مفاهیم مربوط به جملات و عبارات ، پاورقی ها، سوال ها و فعالیت ها و تصاویر)می باشد. جامعه آماری کتاب جدید التالیف خوانداری پایه چهارم سال تحصیلی ۹۴-۹۳ است . نتایج نشان داد ضریب اهمیت عنصر تعقل در رابطه با خویشتن صفر، ضریب اهمیت عنصر تعقل در رابطه با خداوند ۰.۰۶۳ ،ضریب اهمیت تعقل در رابطه باخلق ۰.۱۳۸ و ضریب اهمیت تعقل در رابطه با خلقت ۰.۱۴۳ است. ضریب اهمیت عنصر علم در عرصه های در رابطه باخویشتن ۰.۰۳ و در رابطه با خداوند ۰.۰۶۸ و در رابطه با خلق ۰.۱۳۶ و در رابطه با خلقت ۰.۰۲۴ است. ضریب اهمیت عنصرعمل در عرصه های در رابطه با خویشتن ۰.۱۴۶ و در رابطه با خداوند ۰.۰۶۱ و در رابطه با خلق ۰.۱ و در رابطه با خلقت۰.۰۸۳ است. با توجه به یافته ها می توان نتیجه گرفت در این کتاب به مولفه ی عمل در ارتباط با خود اهمیت بیشتری دادهاست و تعقل در رابطه با خلقت و تعقل در رابطه با خلق به ترتیب در مراتب بعدی اهمیت قرار می گیرند و همچنین کمترینضریب اهمیت به تعقل در رابطه با خویشتن اختصاص داده شده و بعد از آن نیز مولفه ی علم در رابطه با خلقت اهمیت کمیبه خود اختصاص داده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.