بررسی تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
امروه سودآوری یکی ازمهمترین اهداف مالکان وسهامداران ؛ به دغدغه ای بزرگ برای مدیران شرکت ها تبدیل شده است یراین اساس پژوهش حاضرباهدف اثر تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی سازمان ها، شرکت مگا موتور را موردنظرسنجی قرارداده و به بررسی ومطالعه تأثیر ابعاد داخلی و خارجی تفکر استراتژیک بر عملکرد بازاریابی پرداخته است. سوال اصلی تحقیق این است که آیاابعادافکراستراتژیک برعملکردبازاریابی شرکت مگاموتورتاثیردارد؟ متغیرهای مستقل شامل ابعاد داخلی (فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی و قابلیتها و استعدادهای سازمان) و ابعاد خارجی تفکر استراتژیک (تغییرات بازار و تغییرات تکنولوژی) و عملکرد بازاریابی نیز به عنوان متغیر وابسته درنظرگرفته شده است. روش گردآوری اطلاعات به روش کتابخانه ای و پیمایشی و روش آماری مورد استفاده در این پژوهش روش همبستگی و رگرسیون چندگانه است واز نرم افزارهای excelو spssدر تجزیه وتحلیل کمک گرفته شده است نتایج تحقیق نشان داد فرهنگ سازمانی، ساختار سازمانی ، قابلیتها و استعدادهای سازمان و تغییرات تکنولوژی تأثیر مستقیم و معناداری با عملکرد بازاریابی دارد و متغیر تغییرات بازار تأثیر معکوس بر عملکرد بازاریابی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.