بررسی میزان تأثیر پذیری نرخ پیشروی ماشین تونل بری از مقاومت توده سنگ


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تأثیر پذیری نرخ پیشروی ماشین تونل بری از مقاومت توده سنگ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تأثیر پذیری نرخ پیشروی ماشین تونل بری از مقاومت توده سنگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تأثیر پذیری نرخ پیشروی ماشین تونل بری از مقاومت توده سنگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تأثیر پذیری نرخ پیشروی ماشین تونل بری از مقاومت توده سنگ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در راستای برنامه ریزی احداث تونل ها با ماشین های تونل بری، یکی از مهمترین موضوعات نرخ پیشروی می باشد. یکی از موارد قابل توجه در کیفیت توده سنگ، مقاومت توده سنگ است. برای تعیین مقاومت توده سنگ طبقه بندی های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این پژوهش سیستم طبقه بندی های RMR و GSI انتخاب شده است. مقدار RMR در بازه ی ۱۲ تا ۴۵ و مقدار GSI در بازه ی ۳۱ تا ۷۷ قرار دارد. نتایج حاصل از طبقه بندی ها با واقعیت حفاری انجام گرفته، مقایسه خواهد شد. هدف از این پژوهش بررسی تطابق بین نتایج طبقه بندی و نرخ پیشروی ماشین تونل بری به کار گرفته شده است. این بررسی ها نشان می دهد که سنگ های با سختی کم و تکنونیک زیاد حفاری سریع تر و نرخ پیشروی مناسبی دارند. از برداشت اطلاعات ژئوتکنیک، پردازش اطلاعات و استفاده ی از علم زمین شناسی مهندسی به طور صحیح می توان در راستای زمانبندی دقیق اجرای پروژه تونل و کاهش هزینه های احتمالی پروژه بهره برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.