ارزیابی تاثیر پارامترهای برجای خاک بر میزان نشست سطحی زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی: بخش شمالی خط ۱ متری اصفهان)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر پارامترهای برجای خاک بر میزان نشست سطحی زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی: بخش شمالی خط ۱ متری اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر پارامترهای برجای خاک بر میزان نشست سطحی زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی: بخش شمالی خط ۱ متری اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر پارامترهای برجای خاک بر میزان نشست سطحی زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی: بخش شمالی خط ۱ متری اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر پارامترهای برجای خاک بر میزان نشست سطحی زمین ناشی از تونل سازی (مطالعه موردی: بخش شمالی خط ۱ متری اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

احداث تونل در مناطق شهری با توجه به عمق کم تونل و سست بودن زمین باعث تغییراتی در محیط اطراف تونل خواهد شد. این تغییرات به صورت نشست در سطح زمین نمود پیدا می کند. لذا بایستی علاوه بر پایداری نول به موضوع جابجایی های خاک نیز توجه ویژه ای داشت. تحلیل حساسیت تأثیر پارامترهای مختلف بر میزان نشست سطحی زمین ناشی از حفر تونل را می سنجد. در این پژوهش سعی بر آن است که تأثیر پارامترهای چسبندگی، زاویهاصطکاک داخلی، مدول الاستیسیته و ضریب پوآسون خاک بر نشست سطح زمین ناشی از تونل سازی به صورت موردی در بخش شمالی خط ۱ متروی اصفهان مطالعه و بررسی شود. برای این منظور از روش عددی المان محدود (FEM) و مدل رفتاری موهر-کلمب استفاده شده است. نتایج نمایانگر تأثیر هر یک از پارامترها بر روی میزان نشست سطحی متفاوت است. از این میان تأثیر مدول الاستیسیته و ضریب پواسون بیشتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.