مدلسازی زنجیره تامین بانکداری الکترونیک با رویکرد پویاشناسی سیستمها مطالعه بانک انصار


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدلسازی زنجیره تامین بانکداری الکترونیک با رویکرد پویاشناسی سیستمها مطالعه بانک انصار دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی زنجیره تامین بانکداری الکترونیک با رویکرد پویاشناسی سیستمها مطالعه بانک انصار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی زنجیره تامین بانکداری الکترونیک با رویکرد پویاشناسی سیستمها مطالعه بانک انصار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی زنجیره تامین بانکداری الکترونیک با رویکرد پویاشناسی سیستمها مطالعه بانک انصار :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

از آنجا که هدف این مطالعه بررسی رفتار هر سطح زنجیره تأمین میباشد فرض شده است که تنها یک خرده فروش، یک توزیع کننده و یک تأمین کننده وجود دارد. شناسایی متغیرهای موثر بر مبنای مطالعات صورت گرفته، ایجاد نمودار علت ومعلولی و در نهایت ساخت نمودار حالت و جریان به ترتیب گام های ایجادی مدل ارائه شده مبتنی بر رویکرد سیستم های پویا میباشند. در قالب شیوه میدانی از داده های موجود بانک انصار ۱۳۳۱ استفاده شد. جامعه آماری این پژوهش کلیه شعب و مدیران و کارشناسان در حوزه بانکداری الکترونیکی شعب بانک انصار در استان ایلام میباشند، که در هنگام انجام این پژوهش تعداد شعب بانک انصار در شهر ایلام ۱۱ عدد، دستگاههای خودپرداز ۱۳ عدد، دستگاههای POS 41 عدد و تعداد مدیران وکارکنان طبق اعلام بانک، تعداد ۲۲ نفر میباشند دراین تحقیق پس ازگرداوری داده ها ازنرم افزار VENSIM جهت مدل سازی زنجیره تأمین استفاده شد. در این بررسی از روشهای آماری توصیفی و استنباطی جهت تجز یه و تحلیل داده ها استفاده شد. فرضیه اول تحقیق به این صورت بیان شده بود که افز ایش میز ان تقاضا برای خدمات بانکداری الکترونیکی بدون سیستم گردش اطلاعات مناسب باعث کاهش رضایتمندی مشتریان میشود.ذخیره اطمینان موجود برای سطوح مختلف قادر به برآوردن نیاز مشتری نبود و میز ان تقاضای مشتری در برخی هفتهها برآورده نمیگرددبه عبارت دیگر تنها حدود ۱۳ % تقاضای مشتری پاسخ داده میشود اما بعد از افز ایش ذخیره اطمینان در سطح توزیع کننده از ۳۳ به ۱۴ واحد درصد رضایتمندی مشتری را به%۳۹ افزایش یافت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.