رابطه ی مؤلفه های درون مدرسه ای با اضطراب تحصیلی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ی مؤلفه های درون مدرسه ای با اضطراب تحصیلی دانش آموزان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ی مؤلفه های درون مدرسه ای با اضطراب تحصیلی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی مؤلفه های درون مدرسه ای با اضطراب تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ی مؤلفه های درون مدرسه ای با اضطراب تحصیلی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش مؤلفه های درون مدرسه ای در پیش بینی اضطراب تحصیلی دانش آموزاناست.بدین منظور تعداد ۱۶۰ دانش آموز پسر سال سوم دبیرستان از ناحیه ی یک شهرستان اراک با روش نمونهگیری چند مرحله ای انتخاب شدند و به پرسش نامه های استاندارد عوامل درون مدرسه ای و اضطراب تحصیلی پاسخدادند. داده های پژوهش پس از تصحیح و نمره گذاری با استفاده از نرم افزار SPSS و با روش رگرسیون چند متغیرهمورد آزمون قرار گرفت و نتایج نشان دادکه مؤلفه های درون مدرسه ای شامل: "جو مدرسه"، "محیط فیزیکی"،"مدیریت"، "دبیران"، "مشاوران" و "همسالان" بر روی هم تقریبا ۳۳/۹ درصد از تغییرات مربوط به "اضطراب تحصیلی" دانش آموزان را تبیین می کنند، همچنین ضرایب مولفه های درون مدرسه ای ، نشان داد که از بین ۶مؤلفه ،تنها ۴ مؤلفه ی"مدیریت"، "دبیران"، "مشاوران" و "همسالان" در سطح ۰/۰۱ پیش بینی کننده معنی دار"اضطراب تحصیلی" دانش آموزان هستند، در حالی که "جومدرسه" و "محیط فیزیکی" نقش معناداری در پیش بینی "اضطراب تحصیلی" دانش آموزان نشان ندادند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.