رابطه بین بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر نورآباد


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر نورآباد دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر نورآباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر نورآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر نورآباد :

تعداد صفحات :۳۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر نورآباد میباشد . در این تحقیق ،روش پژوهش ،از لحاظ دسته بندی تحقیقات بر حسب نحوه گردآوری داده ها ،توصیفی از نوع همستگی بوده وویژگی های جامعه آماری ، شرایط موجود چگونگی ارتباط بین آنها را توصیف می نماید. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر و پسردوره دوم متوسطه شهر نورآباد در سال ۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل بوده اند.جامعه آماری پژوهش حاضر ۱۸۰۰ می باشد. ۹۵۰ نفر دانش آموز دختر و ۸۵۰ نفر دانش آموز پسر می باشد . بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان، تعداد ۳۰۲ نفر از دانش آموزان بهعنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. روش نمونه گیری نیز به صورت تصادفی طبقه ای بود که ۱۵۱ نفر از دانش آموزان پسرو ۱۵۱ نفراز دانش آموزان دختر بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند در پژوهش حاضر از پرسشنامهبهزیستی روانشناختی از پرسشنامه ریف (۲۰۰۹) استفاده شده است . این پرسشنامه شامل ۸۴ آیتم است و ۶ خرده مقیاس اصلی دارد،که عبارتند از: ۱- زیر مقیاس پذیرش خود. ۲- زیر مقیاس روابط مثبت با دیگران ۳- زیر مقیاس خود مختاری. ۴- زیر مقیاس تسلط برمحیط. ۵- زیر مقیاس زندگی هدفمند. ۶- زیر مقیاس رشد فردی. استفاده شده است . برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است روش تجزیه و تحلیل داده ها به صورت توصیفی و استنباطی انجام خواهد شد. روش توصیفی، اطلاعات وداده های خام با استفاده از روش های معین طبقه بندی شده و به صورت جداول و نمودار های آماری نشان داده خواهد شد. درقسمتاستنباطی،. از آزمون کملوگروف- اسمیرنوف استفاده شده است در صورت نرمال بودن داده ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.