پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس اهمال کاری و انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس اهمال کاری و انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس اهمال کاری و انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس اهمال کاری و انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس اهمال کاری و انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه یزد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

فرسودگی تحصیلی به صورت خستگی مزمن ناشی از کار بیش از اندازه در فعالیت های درسی، نگرش بدبینانه وبی تفاوتی نسبت به کارهای مدرسه و احساس شایستگی پایین و فقدان احساس موفقیت در تکالیف تحصیلیبروز داده می شود . هدف: هدف این پژوهش پیش بینی فرسودگی تحصیلی بر اساس اهمال کاری و انگیزشتحصیلی دانشجویان بود. روش: این تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بود. بدین منظور نمونه ای به حجم۳۸۰ دانشجو (۲۶۱ دختر و ۱۱۹ پسر) به صورت تصادفی از بین دانشجویان دانشگاه یزد انتخاب شدند وبه وسیله پرسشنامه های فرسودگی تحصیلی، اهمال کاری و انگیزش تحصیلی ارزیابی شدند. داده هایجمع آوری شده با استفاده از روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیری تحلیل شد. یافتهها: حاکی از آن بود که بین اهمالکاری، انگیزش تحصیلی و زیرمقیاس های آن با فرسودگی تحصیلی رابطهمعناداری وجود دارد. نتیجه گیری: بر اساس نتایج رگرسیون چند متغیری، متغیرهای اهمال کاری، انگیزشبیرونی، انگیزش درونی و بی انگیزشی بهترین پیش بینی کننده فرسودگی تحصیلی بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.