بررسی رابطه کمال گرایی مادران و نشانگان اضطرابی در کودکان دبستانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه کمال گرایی مادران و نشانگان اضطرابی در کودکان دبستانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه کمال گرایی مادران و نشانگان اضطرابی در کودکان دبستانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه کمال گرایی مادران و نشانگان اضطرابی در کودکان دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه کمال گرایی مادران و نشانگان اضطرابی در کودکان دبستانی :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف تعیین رابطه کمال گرایی مادران و نشانگان اضطرابی در کودکان دبستانی انجام شد. بدین منظور ۴۰۰دانش آموز در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ ، شامل ۲۰۰ دختر و ۲۰۰ پسر، به روش نمونه- گیری خوشه ای تصادفی چندمرحله ای از بین دبستان های شهرستان ملارد، انتخاب شدند. روش این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. و برای جمع آوری داده هااز پرسشنامه های "مقیاس کمال گرایی چند بعدی فراست (FMPS) و "مقیاس اضطراب کودکان اسپنس (SCAS) استفادهشد. تحلیل داده ها نیز با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون انجام پذیرفت. یافته ها نشان داد کههمبستگی مثبت معناداری بین تمامی ابعاد کمال گرایی با اضطراب هراس، اضطراب جدایی، اضطراب از آسیب فیزیکی، اضطراباجتماعی، اضطراب وسواس، اضطراب عمومی و اضطراب کلی در سطح (P<0/01)، وجود دارد. همچنین، باتوجه به نتایج حاصلاز تحلیل رگرسیون مشخص شد کمال گرایی نگرانی، کمال گرایی تردید و کمال گرایی سازماندهی به ترتیب، قویترین پیش بین هابرای نشانگان اضطراب کودکان به شمار می آیند. بر اساس این نتایج، توجه به نقش ابعاد کمال گرایی مادران در بروز نشانگاناضطرابی کودکان مفید به نظر می رسد. این یافته ها می توانند در موقعیت های بالینی مورد استفاده قرار گیرند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.