بررسی رابطه عوامل جمعیت شناختی و عوامل تشکیل دهنده نگرش موثربرتبلیغات پیامکی موردمطالعه مشترکین همراه اول شهرستان سنندج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه عوامل جمعیت شناختی و عوامل تشکیل دهنده نگرش موثربرتبلیغات پیامکی موردمطالعه مشترکین همراه اول شهرستان سنندج دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه عوامل جمعیت شناختی و عوامل تشکیل دهنده نگرش موثربرتبلیغات پیامکی موردمطالعه مشترکین همراه اول شهرستان سنندج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه عوامل جمعیت شناختی و عوامل تشکیل دهنده نگرش موثربرتبلیغات پیامکی موردمطالعه مشترکین همراه اول شهرستان سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه عوامل جمعیت شناختی و عوامل تشکیل دهنده نگرش موثربرتبلیغات پیامکی موردمطالعه مشترکین همراه اول شهرستان سنندج :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
این پژوهش به بررسی نقش عوامل جمعیت شناختی درعوامل موثرنگرش برتبلیغات پیامکی مشتریان همراه اول پرداخته است جامعه اماری پژوهش حاضرمشترکین همراه اول شهرسنندج بودها ست و باتوجه به امار گرفته شده دراردیبهشت ۱۳۹۴توسط شرکت مخابرات ۱۱۴۰۰۰۰ نفر میباشد که براساس فرمول کوکران ۴۰۰پرسشنامه به روش تصادفی دردسترس انتخاب شد این پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی و ازلحاظ روش ازنوع توصیفی ازشاخه همبستگی به شمار میرود و نحوه گرداوری داده ها نیز پیمایشی است نتایج این پژوهش نشان داد که براساس متغیرهای جمعیت شناختی تفاوت معناداری بین نگرش به تبلیغات و دیدگاه پاسخ گویان براساس سن جنسیت ازلحاظ مهیج بودن و اموزنده وجود ندارد و بین گروه های پاسخگویان با مدارک تحصیلی مختلف ازلحاظ مهیج بودن اموزنده بودن تبلیغات تلفن همراه تفاوت معناداری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.