بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتمادمشتریان درهتلهای سه ستاره وچهارستاره استان کردستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتمادمشتریان درهتلهای سه ستاره وچهارستاره استان کردستان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتمادمشتریان درهتلهای سه ستاره وچهارستاره استان کردستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتمادمشتریان درهتلهای سه ستاره وچهارستاره استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتمادمشتریان درهتلهای سه ستاره وچهارستاره استان کردستان :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
مطالعه حاضر با هدف شناسایی رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و اعتمادمشتریان درهتلهای سه ستاره و چهارستاره استان کردستان انجام شده است برای این منظور ازجامعه اماری این پژوهش که شامل همه مدیران و کارکنان و مشتریان هتلهای سه ستاره و چهارستاره استان کردستان است نمونه اماری به شیوه تصادفی ازنوع نمونه گیری طبقه ی متناسب با حجم جامعه انتخاب شد این پژوهش ازیک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی تشکیل شده است و به منظور تحقق اهداف پژوهش پس ازانجام مطالعات کتابخانه ای و ازطریق مطالعه میدانی و تهیه پرسشنامه داده های مورد نیاز گرداوری و سپس ازطریق نرم افزار SPSS LISREL فرضیه های اصلی و فرعی مورد ازمون قرارگرفتند یافته های نهایی پژوهش حاکی ازوجود ارتباط معنی دار بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و ابعاد آن شامل محیط زیست جامعه و سهامداران /ذینفعان بااعتمادمشتریان درهتلهای سه ستاره و چهارستاره استان کردستان است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.