بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی معلمان (جنسیت، تحصیلات و سابقه کاری) با میزان عملکرد آنها در مدارس ابتدایی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی معلمان (جنسیت، تحصیلات و سابقه کاری) با میزان عملکرد آنها در مدارس ابتدایی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی معلمان (جنسیت، تحصیلات و سابقه کاری) با میزان عملکرد آنها در مدارس ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی معلمان (جنسیت، تحصیلات و سابقه کاری) با میزان عملکرد آنها در مدارس ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی معلمان (جنسیت، تحصیلات و سابقه کاری) با میزان عملکرد آنها در مدارس ابتدایی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر ارتباط بین متغیرهای جمعیت شناختی معلمان (جنسیت، تحصیلات و سابقه کاری) با میزان عملکرد آنها در مدارس ابتدایی ناحیه یک شهرستان ارومیه انجام شده است. جامعه آماری کلیه معلمان زن مدارس ابتدایی دخترانه ناحیه یک شهرستان ارومیه می باشد ( ۳۰۰ نفر). حجم نمونه به روش خوشه ای و به صورت تصادفی و با جدول کرجسی مورگان ۱۶۹ نفر مدیر بودند روش پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه عملکرد معلمان استفاده شد. ضرایب پایایی این پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۱۲ تایید شد. داده های گردآوری شده در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی شامل فراوانی و آزمون آنووای یکطرفه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که بین عملکرد معلمان با جنسیت، میزان تحصیلات و سابقه کاری آنها رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.