تحلیل عددی کاهش درگ آیرودینامیکی دماغه های بلانت با استفاده از ترکیب روش های اسپایک و تزریق جت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل عددی کاهش درگ آیرودینامیکی دماغه های بلانت با استفاده از ترکیب روش های اسپایک و تزریق جت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل عددی کاهش درگ آیرودینامیکی دماغه های بلانت با استفاده از ترکیب روش های اسپایک و تزریق جت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عددی کاهش درگ آیرودینامیکی دماغه های بلانت با استفاده از ترکیب روش های اسپایک و تزریق جت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل عددی کاهش درگ آیرودینامیکی دماغه های بلانت با استفاده از ترکیب روش های اسپایک و تزریق جت :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
کاهش درگ آیرودینامیکی در اجسام پروازی از زمینه های فعالیت که امروز مطالعات گسترده ای بر روی آن انجام می شود و تحقیقات زیادی در این زمینه و به منظور شناخت مکانیسم کاهش درگ و همچنین تأثیر پارامترهای مختلف توی میزان آن صورت گرفته است. در این تحقیق برای کاهش درگ یک نوع پرتابه با دماغه بلانت از ترکیب های روش اسپایک و تزریق جت برای کاهش درگ استفاده شده است. ابعاد هندسی و پارامترهای فیزیکی تزریق جت از مقالات پایه استخراج شده و روی این مدل پیاده سازی شده است. تزریق جت به صورت صوتی و عدد ماخ جریان آزاد ۱/۸۹ و در زاویه حمله های مختلف است. از آنجا که حل عددی جریان سوی این مدل ها نیازمند سرعت پردازش و حافظ بالایی است از سیستم پردازش موازی استفاده شده است. تحلیل با استفاده از نرم افزار فلوئنت و معادلات جریان مغشوش ناویر استوکس تراکم پذیری سه بعدی پایا صورت گرفته است. در این شبیه سازی از شبکه با سازمان و مدل آشفتگی K-W-SST استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که کاهش درگ قابل ملاحظه ای با استفاده از ترکیب تزریق جت و اسپایک به دست می آید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.