پیش بینی خستگی سطح (حفره حفره شدن) یک جفت چرخدنده ساده در رژیم روانکاوی الاستوهیدرودینامیک مخلوط به روش تقسیم بار


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی خستگی سطح (حفره حفره شدن) یک جفت چرخدنده ساده در رژیم روانکاوی الاستوهیدرودینامیک مخلوط به روش تقسیم بار دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی خستگی سطح (حفره حفره شدن) یک جفت چرخدنده ساده در رژیم روانکاوی الاستوهیدرودینامیک مخلوط به روش تقسیم بار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی خستگی سطح (حفره حفره شدن) یک جفت چرخدنده ساده در رژیم روانکاوی الاستوهیدرودینامیک مخلوط به روش تقسیم بار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی خستگی سطح (حفره حفره شدن) یک جفت چرخدنده ساده در رژیم روانکاوی الاستوهیدرودینامیک مخلوط به روش تقسیم بار :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

حفره حفره شدن نوعی پدیده خستگی سطح می باشد که بر روی داندانه های چرخ دنده بر اثر اعمال بارگذاری متناوب بر روی سطح دندانه در حالتی که تنش تماسی از حد تسلیم خستگی سطح ماده تجاوز کند اتفاق می افتد. فرایند حفره حفره شدن ماهیتاً از موارد خستگی سطح می باشد و بنابراین بر درز میلیون ها سیکل چرخش به وجود می آید. حفره حفره شدن می تواند منجر به مشکلاتی از قبیل سایش داندانه های چرخ دنده، ارتعاش، سر و صدا و ناهم محوری گردد . بنابراین پیش بینی حفره حفره شدن برای طراحی، اجرا و بهبود قابلیت های اعتماد لازم و ضروری باشد. در این پژوهش ضریب اصطکاک برای هر نقطه از خط عمل به روش زیر بار پیش بینی گردیده است سپس تنش های زیر سطحی محاسبه شده و در پس آن تنش فون میزز در هر نقطه به دست آمده است. سپس با به کارگیری مدلی که توسط زارتسکی توسعه داده شده است عمر حفره حفره پیش بینی گردیده است و با نتایج مقایسه شده و تاثیر پارامتری بار اعمالی، سرعت، سختی سطح، زبری سطح و ویسکوسیته بر روی یک جفت چرخ دنده ساده بررسی شده است. نتایج به دست آمده نشان می دهد با افزایش بار اعمالی عمر حفره حفره شدن چرخ دنده کاهش یافته و با افزایش سرعت به دلیل تشکیل بهتر لایه روغن عمر حفره حفره شدن افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.