مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژیهای بازاریابی شرکت از قبیل ارتباط با مشتریان، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به شرکت ایفا کند.اشباع بازارها، تشدید رقابت، تغییر در سلیقه ها و نیازهای مشتریان، شرکت های ایرانی را با چالش های متعددی در فعالیت های بازرگانی وصنعتی مواجه کرده است. در این شرایط شرکت هایی که بتوانند از ابزار و امکانات در دسترس خود همانند طراحی و توسعه کالاهای جدید، تجدید ساختار کانال توزیع و ارایه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تبلیغات موثر به درستی استفاده کنند می توانند بر این چالش ها فائق آمده و بقای مداوم خود را تضمین کنند. تبلیغات به عنوان یکی از مهمترینابزارهای بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی موسسه از قبیل ارتباط با مشتریان،معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان و مخاطبان نسبت به شرکت و نشان تجاری آن و… ایفا کند. مقالهحاضر قصد دارد به نقش تبلیغات در ایجاد و توسعه ارتباطات منسجم و پایدار بین موسسه تولید کننده و مشتریان بپردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.