مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مفهوم تبلیغات و بررسی نقش آن در بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژیهای بازاریابی شرکت از قبیل ارتباط با مشتریان، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان نسبت به شرکت ایفا کند.اشباع بازارها، تشدید رقابت، تغییر در سلیقه ها و نیازهای مشتریان، شرکت های ایرانی را با چالش های متعددی در فعالیت های بازرگانی وصنعتی مواجه کرده است. در این شرایط شرکت هایی که بتوانند از ابزار و امکانات در دسترس خود همانند طراحی و توسعه کالاهای جدید، تجدید ساختار کانال توزیع و ارایه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تبلیغات موثر به درستی استفاده کنند می توانند بر این چالش ها فائق آمده و بقای مداوم خود را تضمین کنند. تبلیغات به عنوان یکی از مهمترینابزارهای بازاریابی می تواند نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی موسسه از قبیل ارتباط با مشتریان،معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مشتریان و مخاطبان نسبت به شرکت و نشان تجاری آن و… ایفا کند. مقالهحاضر قصد دارد به نقش تبلیغات در ایجاد و توسعه ارتباطات منسجم و پایدار بین موسسه تولید کننده و مشتریان بپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.