ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک پورتال دانشگاه های ایران(مطالعه موردی دانشگاه های آزاد اسلامی، رازی و پیام نور واحد کرمانشاه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک پورتال دانشگاه های ایران(مطالعه موردی دانشگاه های آزاد اسلامی، رازی و پیام نور واحد کرمانشاه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک پورتال دانشگاه های ایران(مطالعه موردی دانشگاه های آزاد اسلامی، رازی و پیام نور واحد کرمانشاه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک پورتال دانشگاه های ایران(مطالعه موردی دانشگاه های آزاد اسلامی، رازی و پیام نور واحد کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک پورتال دانشگاه های ایران(مطالعه موردی دانشگاه های آزاد اسلامی، رازی و پیام نور واحد کرمانشاه) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
ارزیابی کیفیت خدمات، موضوع اصلی مطالعه های تجربی و مفهومی متعددی در بازاریابی خدمات شده است. کیفیت خدمات الکترونیکی نیز مفهومی است که بسیار مطالعه شده است. با این وجود، ابعاد تشکیل دهنده ی کیفیت این خدمات و مواردی که برایارزیابی این ابعاد به کار می روند در حال تغییر هستند . سنجش کیفیت خدمات الکترونیک یکی از راهکارهایی است که به ما این امکان را می دهد تا از کیفیت استقرار کاربردهای مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از تجارت الکترونیک، دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، آموزش الکترونیک و … آگاه شویم. وب سایت های اطلاعاتی علمی و دانشگاهی دانش محور بوده و هدف دانشجویان و پزوهشگران از مرورگری در این وب سایت ها، دستیابی به اطلاعات مورد نیاز انان است. این پژوهش از لحاظ هدف ، کاربردی می باشد و از نظر روش پژوهش توصیفی از شاخه زمینه یابی پیمایشی و تحلیل آن می باشد،جامعه آماری ما در این تحقیق شامل دانشجویان ) کاربران( استفاده کننده از خدمات پورتال های دانشگاه های آزاد اسلامی ، دانشگاه رازیو دانشگاه پیام نور واحد کرمانشاه می باشد . در این پژوهش با استفاده از نرم افزارهای آماری ۲۰ spss ، با استفاده از روشهای آماریشامل آمار توصیف شاخصهای آمار استنباطی مانند ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون چند متغیره و t دو طرفه ، برای اثبات یا ردفرضیه های تحقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . نرمال بودن داده ها نیز با استفاده از آزمون کولموگروف اسمیرنوف بررسی شد نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که ابعاد طراحی وب، قابلیت استفاده، دسترسی، پاسخگویی، کیفیت اطلاعات،کیفیت فنی در کیفیتخدمات الکترونیک وب سایت دانشگاه های مورد نظر در این تحقیق تاثیر گذار است. همچنین نتایج حاصل از بررسی شکاف بینسطح مورد انتظار خدمات الکترونیکی و سطح دریافت شده از این خدمات نشان از در حد انتظار نبودن خدمات الکترونیکی وب سایتدانشگاهها بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.