شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی سیستم مدیریت دانش در بانک حمکت ایرانیان موردمطالعه: استان تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی سیستم مدیریت دانش در بانک حمکت ایرانیان موردمطالعه: استان تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی سیستم مدیریت دانش در بانک حمکت ایرانیان موردمطالعه: استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی سیستم مدیریت دانش در بانک حمکت ایرانیان موردمطالعه: استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی سیستم مدیریت دانش در بانک حمکت ایرانیان موردمطالعه: استان تهران :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

این مقاله به دنبال شناسایی و اولویتبندی عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش در بانک حکمت ایرانیان میباشد.لذا در این پژوهش عوامل کلیدی موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش شناسایی شدند و سپس برای هریک از عواملشاخصهایی تعریف شدند. با استفاده از روش تحلیل عامل اکتشافی ابعاد و شاخصهای بدست آمده مورد آزمون قرار گرفت و در آخر ابعاد اصلی و عوامل آن استخراج شدند. جمعآوری اطلاعات و داده در این پژوهش با استفاده از دو روش کتابخانهای و میدانی انجام گرفت. در روش میدانی از پرسشنامه استفاده شده که روایی و پایایی آن با استفاده از آزمون ضریب آلفای کرونباخ سنجیدهشد. همچنین در این پژوهش بهمنظور تجزیهوتحلیل داده از نرمافزار SPSS نسخه ۲۲ استفاده شده است. یافتههای این پژوهش نشان میدهد که برای موفقیت در پیادهسازی مدیریت دانش باید به ۷ بعد اصلی)توسعه منابع انسانی، فرهنگ مشارکتی، مشارکت افراد، راهبرد دانایی محور، زیرساختهای سیستمهای اطلاعاتی، ارزیابی، انتقال دانش و الگوسازی( توجه نمود. یافتههای این پژوهش همچنین نشان میدهد که برای طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش باید بر تربیت اعضای دانشگر)دایره تحقیقات(، توسعه فرهنگ سیستم دانش، مشارکت صاحبنظران در تولید، انتقال و ارزیابی دانش همت گماشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.