بررسی نقش عوامل مختلف در بهبود نگرش مشتریان نسبت به نوآوری خدمات و تمایل آنها به استفاده ازخدمات جدید بانک ملت


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش عوامل مختلف در بهبود نگرش مشتریان نسبت به نوآوری خدمات و تمایل آنها به استفاده ازخدمات جدید بانک ملت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش عوامل مختلف در بهبود نگرش مشتریان نسبت به نوآوری خدمات و تمایل آنها به استفاده ازخدمات جدید بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش عوامل مختلف در بهبود نگرش مشتریان نسبت به نوآوری خدمات و تمایل آنها به استفاده ازخدمات جدید بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش عوامل مختلف در بهبود نگرش مشتریان نسبت به نوآوری خدمات و تمایل آنها به استفاده ازخدمات جدید بانک ملت :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر ، توجه زیادی به مقوله نوآوری شده و از آن به عنوان یکی از عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی ، نام برده شده است. نوآوری کاربرد وسیعی در سازماهای تجاری و حتی غیر تجاری یافته است و سازمانها ، به طور جدی درصدد ارائه محصولات وخدمات جدید به بازار بوده اند . همچنین نوآوری به عنوان روشی برای کاهش هزینه ها و بهبود فرایندهای جاری در سازمانها موردتوجه تایید قرار گرفته است. اما سوالی که مطرح می شود این است که علی رغم نتایج و فواید نوآوری خدمات، مشتریان چه نگرش و دیدگاهی نسبت به این نوآوری ها دارند . این تحقیق با هدف سنجش نقش عوامل مختلف بر نگرش مشتریان نسبت به نوآوریخدمات در بانک ملت به انجام رسیده است. از لحاظ هدف، تحقیق حاضر از نوع کاربردی و از لحاظ رویکرد تحقیق ، در طبقه توصیفی و پیمایشی قرار میگیرد. جامعه آماریتحقیق عبارت بود از کلیه مراجعین و مشتریان شعب بانک ملت که چون تعداد دقیق آنها مشخص نبود؛ جامعه آماری ، نامحدود فرض شد. به منظور محاسبه حجم نمونه از رابطه ککران با فرض خطای ۵درصد استفاده شد و حداقل حجم نمونه برابر با ۳۸۳ نفر تعیین گردید که این افراد به شکل تصادفی انتخاب شدند داده های جمع آوری شده با استفاده از پرسشنامه بوده و با روش رگرسیونچند متغیره مورد تحلیل قرار گرفت. پس از جمع آوری اطلاعات و بررسی فرضیات، مشخص گردید که ۵ فرضیه مورد تایید قرار می گیرند و ۱ فرضیه رد می شود. به این ترتیب، سودمندی ادراک شده ، رضایت از خدمات قبلی ، نوطلبی و ریسک پذیری به شکل معناداری بر بهبود نگرش مشتریان نسبت به نوآوری خدمات موثر گزارش گردید با این حال ، نقش مناسب بودن قیمتمورد تایید قرار نگرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.