بررسی تأثیر کیفیت وب سایت ها بر رضایت مشتریان بانک مسکن مطالعه موردی شعب استان تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تأثیر کیفیت وب سایت ها بر رضایت مشتریان بانک مسکن مطالعه موردی شعب استان تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تأثیر کیفیت وب سایت ها بر رضایت مشتریان بانک مسکن مطالعه موردی شعب استان تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر کیفیت وب سایت ها بر رضایت مشتریان بانک مسکن مطالعه موردی شعب استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تأثیر کیفیت وب سایت ها بر رضایت مشتریان بانک مسکن مطالعه موردی شعب استان تهران :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
این پژوهش تأثیر کیفیت وب سایت ها بر رضایت مشتریان رامورد بررسی قرار داده است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانک مسکن شعب استان تهران هستند تعداد آنها نامحدود می باشد که طبق فرمول کوکران ۳۸۳ نفر به عنوان نمونه آماری تعیین شدند. روش نمونهگیری تصادفی ساده بوده ، تحقیق ازنظر هدف کاربردی وارنظر روش تحقیق توصیفی همبستگی می باشد.روش گردآوری اطلاعات میدانی و داده ها ازطریق پرسشنامه استاندارد جمع آوری و پس ازکدگذاری وانتقال به نرم افرار رایانه ای spss و lisrel تجزیه وتحلیل گردید و به منظور تحلیل داده ها وآزمون فرضیه های تحقیق ازروش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است.با توجه به اینکه چهارچوب نظریارائه شده از ترکیب چهار مقاله مختلف و مرتبط بوده ابتدا به منظور روایی وتأیید مدل طراحی شده از تحلیل عاملی تاییدی برای رابطه بینگویه ها ، ابعاد و مفاهیم استفاده گردید و پس از تأیید مدل سایر تحلیل های آماری مورد نیاز صورت گرفت.نتایج این تحقیق بیانگر این مطلب است که رابطه مثبت و معنی داری بین ابعاد کیفیت وب سایت ها)خودکارآمدی،کیفیت اطلاعات و کیفیت خدمات( با رضایت مشتریان در شعب بانک مسکن استان تهران وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.