ارزیابی عوامل مرتبط با رضایت مشتری در آژانسهای مسافرتی شهر اراک بااستفاده از مدل Angel Millan و Agueda Esteban


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عوامل مرتبط با رضایت مشتری در آژانسهای مسافرتی شهر اراک بااستفاده از مدل Angel Millan و Agueda Esteban دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عوامل مرتبط با رضایت مشتری در آژانسهای مسافرتی شهر اراک بااستفاده از مدل Angel Millan و Agueda Esteban  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل مرتبط با رضایت مشتری در آژانسهای مسافرتی شهر اراک بااستفاده از مدل Angel Millan و Agueda Esteban،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عوامل مرتبط با رضایت مشتری در آژانسهای مسافرتی شهر اراک بااستفاده از مدل Angel Millan و Agueda Esteban :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز کیفیت خدمات ارائه شده در هر بنگاه خدماتی یکی از ملاکهای مهم برای وفاداری مشتریان و بنابراین سودآوری بیشتر برای آنان است. آژانسهای مسافرتی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و در شرایطی که تغییرات محیط رقابت سرعتبالایی دارد باید با درایت بیشتری به فکر جلب رضایت مشتریان در جهت کسب سود بیشتر باشند. در این راستا این پژوهش به بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در آژانسهای مسافرتی شهر اراک پرداخته و رضایت یا عدم رضایت مشتریان را از خدمات ارائه شده مشخص میکند. برای اینکار از مدل Angel Millan و Agueda Esteban استفاده شده است. این مدل برای تعیین رضایتمندی مشتریان از خدمات ا رائه شده در آژانسهای مسافرتی طراحی شده و ۶ عامل رضایت مندی را با ۵۲ سؤال که در پرسشنامه آمده سنجش میکند. این تحقیق پس از تعیین رضایت مندی مشتریان از خدمات آژانسهای مسافرتی به بررسی تفاوت نظرات مشتریان پروازهای داخلی و خارجی نیز میپردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.