ارزیابی اثربخشی سیستم CRM در موفقیت سازمان با تأکید بر نقش عوامل سازمانی در شرکتهای بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اثربخشی سیستم CRM در موفقیت سازمان با تأکید بر نقش عوامل سازمانی در شرکتهای بیمه دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اثربخشی سیستم CRM در موفقیت سازمان با تأکید بر نقش عوامل سازمانی در شرکتهای بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اثربخشی سیستم CRM در موفقیت سازمان با تأکید بر نقش عوامل سازمانی در شرکتهای بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اثربخشی سیستم CRM در موفقیت سازمان با تأکید بر نقش عوامل سازمانی در شرکتهای بیمه :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این مقاله ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه در ایران است. در این پژوهش با استفاده از روشهای تحلیل آماری، شاخصها و مؤلفههای مؤثر بر موفقیت سیستم اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی و تأثیر آنها بر موفقیت شرکتهای بیمهایی موردبررسی قرارگرفته است. روش تحقیق از نوع توصیفی و اجرای آن از نو ع پیمایشی بوده است . جامعه آماری۰۲۲ نفری تحقیق را مدیران ، رؤسا و کارشناسان شرکتهای بیمهایی مثل بیمهایران ، بیمه سامان، بیمه پارسیان و چند شرکت دیگر که سیستم اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری را پیادهسازی کردهاند تشکیل داده است. پس از جمعآوری دادهها و اطلاعات لازم بهوسیله پرسشنامه، جهت تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزار SPSS استفادهشده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که مؤلفههای کلیدی موفقیتمدیریت ارتباط با مشتری )ساختار سازمانی، استراتژی مشتری، فرهنگ، افراد، استراتژی تعامل با مشتری، فرایند، فناوری اطلاعات، استراتژی خلق ارزش و مدیریت دانش( به همراه توانایی سیستمهای اطلاعاتی و فناوری اطلاعات بر اثربخشی سیستم و موفقیت سازمان تأثیر مثبت و مستقیم دارند. همچنین شرکتهای بیمهای در دو مؤلفه فناوری و مدیریت دانش وضعیت خوب و قابل قبولی داشته ولی در مؤلفه تمرکز بر مشتریان کلیدی به نسبت دو مؤلفه دیگر ضعیفتر عمل کرده است و وضعیت شرکت در مؤلفه سازماندهی متناسب نسبت به دیگر مؤلفهها بهصورت متوسط بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.