رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ی مدیریت دانش با یادگیری سازمانی و نوآوری کارمندان بانک قرض الحسنه مهر ایران :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری ۰/۰۵ نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. و همچنین نتایج نشان داد یادگیری سازمانی و نوآوری رابطه ی معنی- دار دو طرفهای دارند.نتیجه گیری: مدیریت دانش بهعنوان یک ورودی بسیار مهم برای سازمانها بهشمار میآید. یادگیری سازمانی میانجی میان مدیریت دانش و نوآوری است. مدیریت دانش زمینه ساز یادگیری سازمانی و نوآوری در سازمان است، و رابطه ی تنگاتنگی با یادگیری سازمانی و نوآوری دارد. یادگیری سازمانی و نوآوری نیز رابطه ی متقابل دوطرفهای با هم دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.