بررسی نقش خدمات دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع سازمان خدمات درمانیشهرکرد بر اساس مدل COBRA فازی(مبتنی بر رویکرد شهروند محور)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش خدمات دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع سازمان خدمات درمانیشهرکرد بر اساس مدل COBRA فازی(مبتنی بر رویکرد شهروند محور) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش خدمات دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع سازمان خدمات درمانیشهرکرد بر اساس مدل COBRA فازی(مبتنی بر رویکرد شهروند محور) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش خدمات دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع سازمان خدمات درمانیشهرکرد بر اساس مدل COBRA فازی(مبتنی بر رویکرد شهروند محور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش خدمات دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع سازمان خدمات درمانیشهرکرد بر اساس مدل COBRA فازی(مبتنی بر رویکرد شهروند محور) :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
امروزه رشد فزایندهی فناوری های اطلاعات و ارتباطات این فرصت را پیش روی دولتها قرار داده است تا با تغییرات بنیادی در بدنهی -خود راه را برای ارائهی هرچه بهتر خدمات به شهروندان فراهم سازند. از این رو، دولت الکترونیک به عنوان رویکرد جدید خدمت رسانی درحقیقت پاسخی به چالشهای محیطی و سازگاری با دنیای جدید کسب وکار و برآورده کننده خواستهها و انتظارات متنوع ارباب رجوعان میباشد.مقاله حاضر حاصل تحقیقی میدانی است که هدف از آن بررسی نقش خدمات دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع در سازمان خدمات درمانیشهرکرد بر اساس متغیرهای مدل COBRA1 با استفاده از تئوری مجموعه فازی میباشد. جامعه آماری تحقیق ارباب رجوعان سازمان در مهرماهسال ۱۳۹۳ که حجم نمونه برابر ۲۰۲ نفر در نظر گرفته شده است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان میدهد که متغیر فرصت بالاترین و متغیرتهدید پایینترین نقش را در رضایت ارباب رجوع داشته و ارتباط معنیداری بین متغیرهای مدل با رضایت ارباب رجوع وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.