بررسی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان براساس مدل اسپرولز و کندال


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان براساس مدل اسپرولز و کندال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان براساس مدل اسپرولز و کندال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان براساس مدل اسپرولز و کندال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان براساس مدل اسپرولز و کندال :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، شناسایی و اولویت بندی سبک های تصمیم گیری خرید مشتریان در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی است. جامعه آماری پژوهش مشتریان شهر ایلام است. نمونه آماری این پژوهش، شامل ۳۸۴ نفر از مشتریان بوده که داده های مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید. پرسشنامه پژوهش بر اساس مدل اسپرولز و کندال طراحی گردید. نتایج پژوهش نشان داد، پنج سبک تصمیم گیری، کمال گرا، لذت گرا، عادت گرا، سرگردان در گزینه های زیاد و حساس به قیمت در بین مشتریان قابل شناسایی و سبک های تصمیم گیری حساس به برند، نوگرا و واکنشی در بین آنها قابل شناسایی نیست. همچنین سبک تصمیم گیری حساس به قیمت از بالاترین اولویت و سبک تصمیم گیری سرگردان از پایین ترین اولویت برخوردار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.