بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتمادمشتریان )مطالعه موردی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی(ISP)استان گلستان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتمادمشتریان )مطالعه موردی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی(ISP)استان گلستان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتمادمشتریان )مطالعه موردی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی(ISP)استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتمادمشتریان )مطالعه موردی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی(ISP)استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتمادمشتریان )مطالعه موردی شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی(ISP)استان گلستان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی و شناسایی ارتباط بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد در شرکتهای ارائهاستان گلستان میباشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان شرکتهای (ISP) دهنده خدمات اینترنتیدر استان گلستان به تعداد ۲۷۰ نفر می باشد و برای تعیین حجم نمونه از جدول کرجسی و مورگان استفاده شده است. حجم نمونه مطابق ISPجدول کرجسی ومورگان ۱۶۰ نفر میباشد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل ۴ پرسشنامهمی باشد که برای سنجش کیفیت خدمات از پرسشنامه دمیرسی اورل ۲۰۱۳ برای سنجش اعتماد از پرسشنامه مارتینز ( ۲۰۰۲ ) استفاده شده وهمچنین برای سنجش وفاداری مشتریان از پرسشنامه وفاداری برگرفته از کتاب سیدمحمد مقیمی استفاده شد. برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزارSPSS, lisrel, Excel استفاده شده که به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته، نتایج نشان می دهد بین کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتریان در شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی استان گلستان رابطه ی معنا داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.