بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی ظرفیتجذب مشتری در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی ظرفیتجذب مشتری در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی ظرفیتجذب مشتری در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی ظرفیتجذب مشتری در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی ظرفیتجذب مشتری در نمایندگی های فروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین کارآفرینی شرکتی و عملکرد فروش با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب مشتری در نمایندگی هایفروش شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان می باشد. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق کلیه نماینده گیهای شرکت سهامی بیمه ایران در استان گلستان بوده که تعداد آنها ۲۵۸ نمایندگی می باشد. حجم نمونه مطابق جدول کرجسی ومورگان ۱۵۲نمایندگی میباشد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار اندازه گیری شامل سه پرسشنامه بوده که برای اندازهگیری کارآفرینی شرکتی و ظرفیت جذب مشتری از پرسشنامه استاندارد جاوالجی ۲۰۱۴ و برای اندازه گیری عملکرد فروش از پرسشنامه وانگو میاو، ۲۰۱۵استفاده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.