بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیره ایاستان گلستان.


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیره ایاستان گلستان. دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیره ایاستان گلستان.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیره ایاستان گلستان.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیره ایاستان گلستان. :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق حاضر، رابطه بین رابطه مداری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیره ای استان گلستان میباشد. روش پژوهش،توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان فروشگاههای زنجیره ای در استان گلستان بوده که تعداد آنها نامحدود میباشد.حجم نمونه مطابق جدول کرجسی ومورگان ۳۸۴ نفر میباشد و برای نمونه گیری از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شد. ابزار اندازهگیری شامل پرسشنامه بوده که برای اندازه گیری رابطه مداری از مند از پرسشنامه الآلاک ۲۰۱۰ و برای اندازه گیری وفاداری مشتری ازپرسشنامه دمیرسی اورل ۲۰۱۳ استفاده شده است. پرسشنامه های بکار رفته در این پژوهش استاندارد بوده و از روایی بالایی برخوردار هستندپایایی آن نیز طبق آلفای کرونباخ برای رابطه مداری ۰.۸۸ برای وفاداری مشتریان ۰.۹۷ بدست آمده. برای تجزیه وتحلیل دادهها از نرم افزارSPSS, Excel استفاده شده که به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته یافتههای آزمون نشان داد بین رابطه مداری و وفاداری مشتریان درفروشگاههای زنجیره ای استان گلستان رابطه معنا دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.