بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

با توجه به تغییرات روز افزون انتظارات مشتریان از خدمات سازمانها و از سوی دیگر با توجه به اینکه خدمات هر سازمانی توسطکارکنان آن صورت میپذیرد توجه هر چه بیشتر به بازاریابی خدمات و بازاریابی درونی که خود میتواند عاملی موثر بر کیفیت خدمات باشد، حائزاهمیت است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات سازمان تأمین اجتماعی بر اساس مدل فورمن و مونی میباشد.پژوهش از نظر هدف در حیطه پژوهشهای کاربردی و بر اساس ماهیت و روش، یک پژوهش توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش شاملمدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی استان زنجان بوده که بالغ بر ۲۰۱ نفر میباشند و ۱۳۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوریاستفاده شده است. پایایی پرسش نامه از طریق ضریب آلفای SPSS دادهها پرسش نامه میباشد. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از نرم افزارکرونباخ و روایی آن نیز مورد تایید استاد محترم راهنما و صاحبنظران قرار گرفته است. نتایج نشان داد به ترتیب اولویت عواملی چون سیستمپاداش، بهبود و توسعه کارکنان و چشم انداز روشن بر کیفیت خدمات تأثیر گذارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.